Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Soda i ocet

Przetestowałam "magiczne" właściwości sody oczyszczonej i okazały się one całkowitą prawdą. Sofa po posypaniu sodą na godzinę, a następnie odkurzeniu przestała "pachnieć" jak popielniczka. Zużyłam na to tylko jedno opakowanie, więc uznałam, iż jeśli z czyszczeniem kanapy poszło tak dobrze to spróbuje z innymi pomysłami na użycie jej i wyczyściłam ślady zarysowań na parkiecie, było tam kilka co do których byłam pewna, że nigdy nie zejdą, a jednak i w tym przypadku soda okazała się całkowicie skuteczna.


Teraz muszę jeszcze wyprać pokrowce na poduszki, bo one są ostatnim śmierdzącym elementem kompletu wypoczynkowego, gąbkowe wkłady straciły woń po spryskaniu ich wodą z octem i wietrzeniem na balkonie.

Ciekawostka znaleziona na "wupoku", kuleczki imitujące smakiem bounty, tak mi się ten pomysł spodobał, że musiałam sama spróbować. Poniżej zdjęcie przedstawiające bounty przed zamoczeniem ich w czekoladzie. Były pyszne, choć nie udało mi się znaleźć w sklepie papieru do pieczenia ciast, więc się potem przykleiły czekoladą do miski.


Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz