Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Słoneczny Dresden

Kilka fotek Starego Miasta (Altstad) i Nowego Miasta (Neustad)  w Dreźnie...







 (najdziwniejsza rzeźba jaką spotkałam)






(ta rzeźba też jest dosyć specyficzna)

Zwinger - foto 1

Zwinger - foto2



Ciekawostka: oni używają krzeseł do tego "lewitowania"


Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz