Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Life is Strange

Przy okazji przeprowadzki zostałam współwłaścicielką PS 4, dlatego zdecydowałam się rozejrzeć trochę na rynku gier dostępnych na tę konsolę. Generalnie gustuję w grach ekonomicznych i przygodowych. Z tych pierwszych najbardziej interesującym tytułem na tę platformę jest Tropico 5, ale jego cena skutecznie odstraszyła mnie od zakupu. Za to z gier przygodowych zainteresował mnie tytuł Life is Strange i muszę powiedzieć, ze był to strzał w dziesiątkę.


Gra ma świetną oprawę graficzną i dźwiękową oraz nietuzinkową fabułę. Było to dla mnie coś nowego i świeżego. Możliwość interakcji z wieloma przedmiotami daje mi dużo frajdy, tak samo jak czytanie zapisków głównej bohaterki w pamiętniku.Styl rozgrywki przypomina mi kultową grę z czasów mojego dzieciństwa: Najdłuższa Podróż (The Longest Journey). Gracz ma tutaj dużą swobodę w podejmowaniu akcji, a większość akcji ma swój wpływ na przeszłość, teraźniejszość i przyszłość. Jestem póki co w w pierwszym rozdziale historii, ale już jestem zakochana w tej grze.


Fabuła gry dzieje się w fikcyjnym amerykańskim małym mieście Arcadia Bay w stanie Oregon. Główna bohaterka, Max Caulfield, wraca do niego po 5 latach pobytu w Seattle. Celem powrotu jest podjęcie nauki na prywatnej renomowanej Akademii Sztuki. Na samym początku przygody Max odkrywa w sobie wspomniane moce manipulowania czasem, co jest jedynie początkiem dziwnych i niewytłumaczalnych zdarzeń, które spotkają ją podczas rozgrywki. Spotyka się tam też ponownie ze swoją dawną przyjaciółką o imieniu Chloe. Razem z nią stara się rozwiązać zagadkę tajemniczego zaginięcia koleżanki ze studiów – Rachel Amber.


Zaletą jest też cena, cała gra która składa się z 5 rozdziałów kosztuje 19,99 €. Istnieje też możliwość zakupu każdego rozdziału osobno w cenie 4,99 €. Myślę, że jest to dobra cena jak na grę tej klasy.

Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz