Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Dentysta

Tym razem krótki tekst o tematyce zdrowotnej. W tym tygodniu miałam moje pierwsze spotkanie z opieką stomatologiczną w Niemczech. Ciekawostką jest, że tutaj wizyta min, raz na rok u dentysty jest obowiązkowa, inaczej kasa chorych nie zapłaci za leczenie w przypadku bólu zęba.



Doświadczenie było bardzo pozytywne, a zarazem zainspirowało mnie ono do stworzenia listy polskich lekarzy w Saksonii. Osobiście preferuje odwiedzić osobę z którą mogę się dogadać w języku ojczystym. Niby lekarz mówiący po angielsku nie byłby żadnym problemem, ale jednak lepiej się czuję idąc do polskiego lekarza. Niestety znalezienie lekarza mówiącego po polsku nie zawsze jest łatwe, więc uznałam, że stworzę własną listę. Jeśli ktoś zna lekarza, którego tam nie ma to proszę o informacje.

Lista polskich lekarzy w Dreźnie i okolicach.

Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz