Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Long break

Od ostatniego posta minęło 8 miesięcy. Było to jeszcze w lecie przed moją obroną pracy magisterskiej, a teraz mamy zimę, ja już od dawna nie jestem studentką, dwukrotnie zmieniłam prace i wychodzę za mąż.
Source: http://www.dresdner-bauten.de/
Zasadniczo mnóstwo się zmieniło w moim życiu i były to bardzo intensywne 8 miesięcy. Zaraz po obronie rozpoczęłam prace w firmie, która niedługo później zbankrutowała. W międzyczasie miałam kolejną przeprowadzkę i poszukiwania nowej pracy. Zaraz po rozpoczęciu następnej pracy nastąpiła kolejna ważna zmiana w moim życiu - zaręczyny, a tuż potem ustalenie daty i miejsca ślubu. Dopiero teraz mam trochę spokojniejszy czas i mogłam zajrzeć na bloga. Mam nadzieje, że uda mi się zmobilizować i znów zacząć częściej go odwiedzać!
Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz