Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Akademisches Auslandsamt

Wczoraj byłam pierwszy raz w Akademisches Auslandsamt. Okazało się, że rejestracja jest podzielona na dwa etapy, pierwszy odbył się wczoraj, drugi będzie jutro. 
Pierwszy etap polegał na wypełnieniu Meldebogen, sprawdzeniu czy się posiada ksero EKUZ (ja nie miałam, więc na miejscu mi je zrobiono) i pokazaniu paszportu (dowodu osobistego). Następnie dostałam kartkę na której wypisane było co mam posiadać na następna wizytę w biurze, która odbędzie się jutro o godz. 11. 
Obok znajdowało się stoisko z kartami esn, kupując kartę za 5 EUR dostałam starter do telefonu za 10 EUR. Polecam nabyć ;)

Zrobiłam kilka zdjęć mojego wydziału:

Faculty of Computer Science, TU Dresden

Faculty of Computer Science, TU Dresden

Wydział Informatyki, Tu Dresden

Wydział Informatyki, Tu Dresden

Wydział Informatyki, Tu Dresden

Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz