Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Kurort Rathen

Kolejny weekend spędziłam w Szwajcarii Saksońskiej, tym razem krótki wypad do Bastei zobaczyć jak wygląda latem, a potem zejście w dół i zwiedzanie uroczego miasteczka Kurort Rathen, dobre miejsce na kilkudniowy odpoczynek choć pewna osoba twierdzi, że max. 2 dni, bo potem to umrzeć z nudów ;)

Jak się tam dostać?

1. Dresden Hbf  ->  Pirna                                                  S2     S-Bahn Richtung: Pirna
2. Fußweg  5 Min.      
3. ZOB/Bahnhof, Pirna  -> Bastei, Lohmen (Sachsen)     Bus 237  Bus Richtung: Sebnitz Busbahnhof

Cała podróż trwa ok. godziny. Dworzec PKS jest zaraz obok dworca PKP.

Droga powrotna z dworca Kurort Rathen: 
Kurort Rathen  ->  Dresden Hbf                                          S1    S-Bahn Richtung: Meißen

Bastei latem:





Widok na Festung Königstein



Droga z Bastei do Kurort Rathen



Kurort Rathen:






Co te buty tam robią????








Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz