Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Spectromancer

W ostatnie dniach strasznie wciągnęła mnie ta karciana gra online. Gracz wciela się w niej w postać maga walczącego za pomocą kart z fantastycznymi stworami oraz czarami - mój ulubiony typ maga to ten mając władze nad bestiami. Nigdy wcześniej nie grałam w tego typu gry, ale ta mnie naprawdę kompletnie pochłonęła.

http://spectromancer.com/
W ciągu kilku dni spędziłam przy tej grze ponad 40h - tak wiem to już silne uzależnienie. Wypróbowałam wszystkie klasy i prawie wszystkie tryby rozgrywki (na arenę póki co nie zdecydowałam się wchodzić ;) ).
Spectromancer to gra karciana, współtworzona przez Richarda Garfielda – twórcę Magic: the Gathering. Oprócz klasycznej kampanii dla jednego gracza, w której kierujemy losami swojego czarodzieja w podróży mającej na celu odzyskanie dwunastu fragmentów Prism (artefaktu, od którego zależą losy całej krainy Revnia), Spectromancer oferuje również rozgrywkę z innymi graczami za pośrednictwem Internetu, lub też w klasycznym trybie hotseat na jednym komputerze.
Źródło: GryOnline.pl


Jeśli ktoś chciałby kupić te grę to nie polecam przez stronę tej gry. Ja kupiłam na Keye.pl, a następnie aktywowałam na platformie Steam. Różnica w cenie jest znaczna, 15 eur na stronie gry, 19,98 zł na Keye.pl.


Poniżej kilka screenów z moich rozgrywek:




Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

4 comments :

  1. Sama niestety wiem co znaczy uzależnić się od gry ^^ W ostatnim czasie kolejno uzależniałam się od Flappy Bird aż po ,,2048". :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak też uzależniony jest od Flappy Bird ;)

      Usuń
  2. Od dawna śledzę Twojego bloga i jest on dla mnie bardzo przydatny ponieważ od października rozpoczynam studia w ramach erasmusa właśnie w Dreźnie, kierunek Architektura.
    Niestety nie mogę nigdzie znaleźć możliwości wysłania do Ciebie wiadomości prywatnej a zastanawia mnie jeden szczegół.
    Mianowicie, gdzie prowadzone są zapisy na poszczególne zajęcia? Na danym wydziale 1.10 w ramach pierwszego dnia roku? Czytałam, że jest to batalia więc próbuję to ustalić wcześniej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że odpisuję tak późno, ale mało czasu na zaglądanie na bloga.

      Odnośnie twojego pytania: Zależy to od wydziału, w większości od erasmusów nie wymaga się żadnych zapisów. Masz listę przedmiotów i wybierasz na co chcesz chodzić. Najlepiej po prostu w trakcie pierwszych zajęć - przyszły tydzień - podejść do prowadzącego dane zajęcia i się dowiedzieć czy są jakieś formalne zapisy. Niekiedy są jakieś dodatkowe platformy zapisów, jak np. na informatyce jexam.

      Usuń