Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Powrót

Po ponad półrocznej przerwie zdecydowałam się powrócić do pisania bloga. Zaczęłam od zmiany szablonu na jaśniejszy i bardziej przejrzysty. Mam nadzieje, że przyjemniej się go będzie teraz czytać, ja jestem zachwycona ;)


Mam kilka pomysłów na następne posty, ale zobaczymy czy wystarczy mi zapału do napisania ich. Między innymi odnośnie szukania pracy tutaj (jedno z najczęściej zadawanych pytań) oraz nauki języka niemieckiego (dalej nie mówię za dobrze, ale co nie co rozumiem).

A na zakończenie jesienny widok z mojego balkon:

 
Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments :

  1. Podoba mi się ten jasny, przejrzysty szablon. Jedynie co, to dałabym większe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Zdjęcia można powiększyć klikając na nie, otwierają się jako galeria danego posta, choć w postach gdzie jest ich tylko 1-2 mogłabym je wrzucać większe ;)

      Usuń