Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Zagraniczni studenci

Być może zastanawialiście się ilu tak naprawde zagranicznych studentów studiuje na TU Dresden. Gdy jest się Erasmusem to wydaję się, że wokół są tylko i wyłącznie studenci z innych krajów. A jak jest naprawdę? Czy jest ich multum czy też zaledwie mała garstka?
Poniżej prezentuje dane, które udało mi się zebrać na ten temat w dokumentach statystycznych umieszczonych na stronie uczelni.


Niestety ostatnie dostępne dane o ilości studentów z wyszczególniem na kraj ich pochodzenia są dostępne sprzed dwóch lat. Prawdopodbnie w tym roku wartości są troszkę wyższe niż wtedy.

Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments :

  1. Na uczelniach w moim mieście studiuje najwięcej Ukraińców i Japończyków (?) a szczerze mówiąc myślałam, że jest ich mało, a tu proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze, że myślałam, że te liczby i tak będą większe. Choć wiadomo, że nie wszystkie narodowości znalazły się w spisie, a jedynie te z największą reprezentacją.
      W Polsce studiuje dosyć dużo Ukraińców, nawet tu spotkałąm takich, którzy studiowali w Polsce i teraz wyjechali do Niemiec ;)

      Usuń