Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Przeprowadzka

Oficjalnie wczoraj skończył się mój pobyt na Erasmusie, co wiązało się z końcem umowy o akademik. Jak już pisałam wcześniej zdecydowałam się zostać w Dreźnie na dłużej (przynajmniej kolejne 2 lata), więc musiałam się rozejrzeć za jakimś miejscem do spania. 

Udało mi się znaleźć pokój w akademiku na ten miesiąc dzięki ofertom na stronie Studentwerku. Przeprowadziłam się do apartamentu 1-osobowego, cudo(!!!) z własną kuchnią, łazienka i balkonem na 16 piętrze. Jedyny minus tego miejsca to to, że za miesiąc  muszę się z stąd wyprowadzić.

W poniedziałek zaczynam w końcu moją prace na uczelni. Już nie mogę się doczekać, po doświadczeniach w pracy w drukarni jestem pewna, że na uczelni będzie znaczniej lepiej, a na pewno nie tak nudno. 

Poniżej fotki mojego "królewskiego" apartamentu:










Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments :

  1. Coś pryagapiłem? Pokój miał być na miesiąc, a info o nowym lokum brak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do opisania nowego mieszkania jeszcze jakoś się nie zabrałam, ale to pewnie dlatego, ze to ciągle takie przejściowe. Musze w którymś z następnym postów opisać jak wygląda poszukiwanie mieszkania tutaj i ile warunków trzeba spełnić by udało się je wynająć.

      Usuń