Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Running sushi

Running sushi lub inaczej All you can eat jest specjalnym rodzajem barów i restauracji gdzie podają sushi. Idea podobna jest trochę do fast-foodów (nie mam pojęcia jak to poprawnie odmienić), ponieważ nie czekasz na jedzenie. Płacisz określoną kwotę za czas w trakcie którego możesz jeść bez ograniczeń lub dla ludzi z mniejszą pojemnością istnieje możliwość płacenia za pojedynczy talerzyk z sushi i nie tylko (np. zupa miso czy też chipsy krabowe).

http://www.shousushi.de/


Byliśmy dzisiaj pierwszy raz w tego rodzaju barze i naprawdę mi się podobało. Dla mnie jako dla osoby, której żadna ilość jedzenia nie jest straszna jest to świetna opcja. Nieskromnie wcale się nie chwaląc w ciągu tej godziny zjadłam 17 talerzyków, mniam! My byliśmy tam w czasie najtańszego sushi, więc nie podawali tych bardziej wymyślnych np. ryż przykry krewetką (którego nazwy nie pamiętam, ale od czego jest internet, już to sprawdziłam - nigri), ale mimo to dalej warto pójść do takiej restauracji.

http://masala.com.pl/

Na co dzień unikam wszelakich fast-foodów, a już KFC to wręcz nie znoszę, bo co do McDonald'a to jednak nie jestem taka restrykcyjna, zawsze jak się znajduję w pobliżu jakiegoś to nie mogę się powstrzymać i wstępuje zjeść te ich łódeczki z sosem śmietanowym, to tego 'fast-sushi' na pewno omijać nie będę. Wciągnęłam to miejsce na listę moich ulubionych miejsc na obiad czy kolację, zaraz oczywiście po numerze 1 - Mensie i tym indyjskim barze z scharf chicken curry.

A jak to wygląda w Japonii? Slav goes to japan

Shousushi in Dresden
Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz