Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

"Chińskie bajki"

Ponownie naszło mnie na oglądanie tych jak to je kiedyś określiłam "chińskich bajek". Każdy z nas zapewne pamięta najbardziej popularną kreskówkę tego typu emitowana w Polsce, czyli Pokemon. Ja z dzieciństwa pamiętam jeszcze jedną  Super Pig - byłam jej ogromną fanką, czego rezultatem jest ta strona www, jedna z pierwszych jakie zrobiłam.

Super Pig - Tonde Buurin

Zauważyłam, że chęć oglądania anime wiąże się u mnie ze złym nastrojem...
 Gdy za oknem szaro-buro, deszcz uderza w okna, a ja spędzam cały dzień nie wstając z łóżka (na szczęście w pracy przestój i nawet zajęcia na uczelni odwołali, więc mam 4 dni nic nie robienia), wtedy właśnie przypominam sobie o tych kreskówkach w których świat jest zawsze kolorowy.

Właśnie skończyłam oglądać cały drugi sezon School Rumble, a teraz zabieram się za dopiero co wynalezioną przeze mnie w internecie, a dokładniej jednej z najlepszych polskich stron z opisami anime Anime-Shinden.info, Sakurasou no Pet na Kanojo.

School Rumble

Sakurasou no Pet na Kanojo
Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz