Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Augustusmarkt Dresden

Dzisiaj fotorelacja z kolejnego jarmarku świątecznego, tym razem jest to jarmark na głównej ulicy Neustadu. Jest to drugi co do rozmiaru jarmark w Dreźnie, zaraz po Striezelmarkt. Wszystkie stragany rozstawione są wzdłuż głównego bulwaru w jednym rzędzie.


Znajdują się tam stoiska z innych krajów m.in. znajdziemy tam dänischer Glögg, finnischer Piparkakut, schwedischer Julskinha, Weihnachtsbredele aus dem Elsass oder italienischer Pandoro. Ja widziałam również produkty z Czech i Rosji. Polecam spróbować te czeskie słodkie ciastko (pieczywo?), a Rosję oczywiście reprezentuje pielmieni i wódka.


Zauważyłam, że osoby, które odwiedzały mojego bloga w ostatnim czasie szukały informacji o cenach na tego typu jarmarkach. Ceny na jarmarkach są dosyć wysokie co jest do przewidzenia. Przykładowe ceny:
0,2 Gluhwein - 2,5-3,5 EUR
Bratwurst - 3-4 EUR
Owoce w czekoladzie - 2,5 - 4,5 EUR
Drewniane figurki xxs - > 5EUR
Drewniane wyroby normalnych rozmiarów - > 80 EUR (czasem nawet 200 - 250!)
Maskotki - 15 - 30 EUR





















Link: Augustusmarkt

Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Prześlij komentarz