Blog został założony jako relacja z rocznego pobytu na wymianie studenckiej Erasmus w Dreźnie. Następnie zdecydowałam się podjąć w Dreźnie studia magisterskie. Opisywałam pobyt na Technische Universitat Dresden. Aktualnie zdecydowałam się zostać w Dreźnie na stałe i kontynuować tego bloga.

Dresdner Striezelmarkt

Dzisiaj krótka notka o największym jarmarku świątecznym w Dreźnie - Striezelmarkt. Jeden z moich ukochanych! Generalnie w całym mieście jest ich aż 12. W następnym tygodniu wybiorę się na kolejny, prawdopodobnie Augustsmarkt.


Kilka zdjęć z dzisiejszego spaceru po jarmarku. Całe szczęście nie było za dużo ludzi, więc miałam okazję je zrobić.


Panorama na jarmark z tarasu widokowego


A tu śmieszny ludzi na tarasie :D















 A tu moje ukochane stoisko, czekoladowe myszy z gruszek, banany, truskawki i jabłka (jedzenie jabłek w czekoladzie czy syropie jest naprawdę trudne) :D



Share on Google Plus

About Beacze

Jestem 26-letnią studentką informatyki w trakcie pisania pracy magisterskiej. Pracuję jako programistka PHP, a w wolnym czasie podróżuje, spotykam się z przyjaciółmi i prowadzę tego bloga.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

2 comments :

  1. Linkujemy reklamując Pani Bloga pod http://www.niemcy.pl/blog-beacze-studentka-w-dreznie/ . Będziemy wdzięczni jeśli mogłaby Pani nam opisać dzień codzienny na uczelni przykładowo .. Gratulujemy bloga ! rfnnrd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za reklamę.
      W jednym z kolejnych postów opiszę przykładowy dzień na uczelni.
      Pozdrawiam :)

      Usuń